הפנינג למשפחות

אכן, ילדים, משפחה והפנינג, הם שילוב מנצח .

הפנינג מוצלח, מאחד את המשפחה. המשפחה פועלת ביחד: קטנים, גדולים, הורים,סבתות וסבים.

איך מתחיל הפנינג כזה? פונים אלינו, כי אנחנו מתמחים בהפנינג משפחות. אנחנו זורמים איתכם, מהשלב, שהרעיון צץ במוחכם ועד שהוא קורם עור וגידים. אנחנו נפיח רוח חיים בחלומות שלכם ונהפוך אותם למציאות בשטח.

שבו על תפריט ההפעלות, הארועים והאטראקציות שלנו, ובחרו כל מה שמלהיב אתכם, נציע הצעות משלנו וביחד, נרכיב את הפנינג המשפחות המוצלח ביותר. נתפור לכם את החליפה שהכי מתאימה לכם.

נעבוד יחד איתכם, נעדכן ונערב אתכם בכל שלב בהפקה. כך, עקב בצד אגודל, נגיע לרגע הגדול ביחד.

אנחנו שמים את הדגש על סוג הארוע, אופיו המיוחד והתאמתו לקהל היעד. מקצועיות, אמינות ויצירתיות, הם ממאפייני הארועים שלנו.

אנחנו מפיקים ארועי משפחות למוסדות, למרכזים מסחריים וקהילתיים, לחברות ולארגונים.

אין כמו החגים, להפנינג כזה. אפשר ליצור פסטיבל שלם. ועל הקיץ הישראלי כבר דיברנו? מושלם לארועים: שמש, מים, מידשאות, בריכות, ים, מתנפחים. מתאים גם למקומות סגורים, כמו, קניונים. ויש גם חורשות ופארקים. הפניניג של מוסיקה, צבעים, תפאורות. התזות של כיף יצירתי.

בכל מקום אפשר לחגוג ולשמוח.

כל גודל ארוע, מתלבש עלינו מצויין. אנחנו צבא קטן , חכם ויעיל, שיודע להתאים את עצמו ולתת מענה, לכל ארוע ולכל תקציב.

הפנינג משפחות, בגדול, זה ליצנים, הרבה איפור על הפנים, בלוני צורות, מוסיקה סוחפת. רקדנים, אקרובטים, תפאורה צבעונית ותאורה מהממת.

יש הפנינג סביב נושא של קרקס: הליכת קביים, הליכה על חבל. יש סדנאות יצירה, מתנפחים, עמדות מולטימדיה, הפעלות, מופעים, תחרויות שונות, הצגות, פינות איפור, דוכני מזון, סדנאות להכנת מזון. שלל אפשרויות, מתוכן תוכלו לבחור מה שמתאים לכם.

בהפנינג משפחות, חשוב לנו שכלם ייהנו, גם הילדים וגם המבוגרים. אנחנו נותנים מענה לכלם. ואם תרמנו  לגיבוש המשפחתי, אנחנו בטוחים, שהארוע הבא שלכם אצלנו, כבר רשום ביומן שלכם. הפנינג שמח!!