הפקת כנסים – כשמקצועיות פוגשת אנשים

כנסים אלו אירועים חשובים לחברה או לארגון. במהלכם ניתן להשיק מוצר, שירות, לצאת במבצעים חדשים ולהכיר, פנים אל מול פנים, בין הגורמים השונים הבאים במגע עם החברה לבינה. מהלך הכנס הוא ההזדמנות של ליהנות מחשיפה גבוהה, ליצור דעת קהל ולהשיג מטרות נוספות שיוגדרו מראש. 

טיפים מקצועיים להפקת כנסים

הכנס הוא הפנים של החברה. הוא ההזדמנות שלה להציג את היכולות שלה, לתקשר עם הקהל באופן אישי ולהשיג מטרות שחשובות עבורה. כבר בתחילת הדרך והתכנון כדאי לאמץ את הטיפים הבאים:

  • הגדרת המטרה – חשוב להגדיר בתחילה את המטרה של הכנס כאשר בהתאם לה אפשר יהיה לקבוע את התוכן, לבחור את אנשי המקצוע ולצאת לדרך. זהו השלב הראשון בתהליך ההפקה.
  • בחינת התקציב – אפשר לצאת להפקה בתקציבים שונים אך על מנת שכך יהיה יש להגדיר מראש מהו התקציב שהחברה מתכוונת להקדיש לפעילות.
  • בחירת המקום הנכון – יש למצוא מקום אשר יתאים גם למספר האנשים הצפויים להגיע וגם לפעילות המתוכננת. יש להתחשב בצרכים כמו הגברה, במה, כיבוד ועוד.
  • ערך מוסף – הבאת אנשים שונים לאותו מתחם, אינה הופכת את האירוע לכנס. פעילויות אשר משרתות את המטרה ומחזקות את התקשורת בין החברה לקהל הן אלו שיובילו להצלחה.
  • ליווי מקצועי – חברה מקצועית להפקת כנסים תוכל ללוות את החברה והאחראים בתחום לאורך כל הדרך. היא תדאג שהמטרות יוגשמו ושהמקצועיות תבוא לידי ביטוי.

דיוק משלב התכנון ועד לסיום הכנס

הפקת כנסים, גדולים או קטנים, דורשת מקצועיות. הכנס יכול להתקיים בארץ או בחו"ל. המטרה יכולה להיות השקה, הגדלת מכירות, העמקת הקשר עם הלקוחות ועוד. כדי שאפשר יהיה להשיג את המטרה יש לבחור את המקום הנכון, להביא את נותני השירות המתאימים, לדאוג לפעילות מרכזית וכל זאת תוך שמירה על מסגרת התקציב.

ידיים יוצרות מביאה לכנס שלך ניסיון באירועי קונספט לחברות, אירועים עסקיים וקהילתיים ואירועי משפחות. אנו מלווים כל כנס משלב החשיבה הראשוני, תוך ביצוע הבחירות המתאימות עבורו ועד לנוכחות באירוע עצמו ודאגה לכך שכל רגע יהיה בדיוק לפני התכנון. אנו מזמינים גם אותך ליצור איתנו קשר וליהנות מהצלחה מסחררת.