הפקת אירועי חנוכה לחברות

הפקת אירועי חנוכה לחברות – דגשים ורעיונות

חגי תשרי מאחורינו וגם אם חנוכה נראה עוד רחוק, זה הזמן להתחיל לתכנן את האירוע הקרוב. חנוכה הוא חג האורות, חג שמציין את הניצחון שלנו על היוונים והוא סיבה טובה למסיבה. לאילו דגשים יש לשים לב בהפקת אירועי חנוכה לחברות ועל אילו כיוונים אפשר ללכת? על כך בכתבה הקרובה.

חנוכה הוא החג הכי חורפי שלנו. בחלק מהמקומות אמנם כבר יורד שלג בתקופה זו, אך אנחנו מסתפקים בטמפרטורות נמוכות וסיכוי לכך שירד גשם ביום האירוע. המשמעות של מזג האוויר היא שיש לדאוג לכך שהאירוע יהיה במקום סגור או לפחות עם אופציה להגנה מפני הגשם וחימום מתאים. 

דגשים בהפקת אירועי חנוכה לחברות

מעבר לכך שיש לשים לב למזג האוויר בתקופת החג, ישנם מספר דגשים חשובים שיש להתייחס אליהם בתכנון האירוע. הדגש הראשון הוא תקופת ההתארגנות לקראת האירוע. העובדה שרק נרגענו מהחגים העמוסים עלולה לגרום לכך שנהיה רגועים וניזכר בכך שחנוכה הגיע ממש ברגע האחרון. לכן, כדאי להתחיל להתארגן לפחות חודש מראש ולעדכן את העובדים והמוזמנים בקיומו.

דגש נוסף הוא בחירת מקום שיהיה נעים מבחינת החום ונגיש מבחינת הגעה. אנשים לא רוצים ללכת בחוץ זמן רב ובמיוחד לא במזג אוויר קר או סוער. אפשר לנצל את האווירה הקרירה ולהציב עמדות של שוקו חם כבר בכניסה למתחם וכך לתת תחושה מתוקה ונעימה כבר מהרגע הראשון של האירוע.

רעיונות לאירועי חנוכה

בבחירת רעיון מרכזי, קונספט לאירוע, יש לחשוב קודם כל על החברה ומה היא רוצה להשיג מהאירוע. תמיד אפשר לנצל את הסיפור המרכזי של החג, הניצחון על היוונים ולהדגיש אותו באירוע. לצד זאת יש להביא לידי ביטוי את הערכים של החברה והצרכים שלה כדי לבחור את דרך החגיגה, האלמנטים המרכזיים ואפילו הפריטים הגרפיים.

חנוכה הוא זמן מושלם להאיר על העובדים ועל החברה. אפשר לעשות זאת בדרכים שונות, עם תחרויות ומשחקים, בריקודים ומופעים וכמובן, עם סביבונים, לביבות וסופגניות. הכי חשוב הוא להצליח להביא את הייחודיות של החברה באירוע, להפוך אותו לשונה מכל מה שהאורחים ראו לפני כן ולשלב בצורה מוצלחת בין אלמנטים של החג לאלמנטים ייחודיים.

אירועי חנוכה לחברות בתקופת הקורונה

השנה אי אפשר להתעלם מכך שהקורונה עדיין מהווה אתגר. יש לבחור במקום שהמשתתפים יוכלו לשמור על ריחוק חברתי, עם אמצעים סניטריים מתאימים ורצוי להקליט ולשדר את האירוע עבור אלו שלא יכולים להגיע מכל סיבה. אפשר לשלב בין אמצעים פיזיים לדיגיטליים כך שכולם ירגישו שייכים, גם אם הם לא נמצאים באופן פיזי באותו המקום.