הפקת אירועי חברה

הפקת אירוע חברה – 5 טיפים ליצירת אירוע מושלם

אירועי גיבוש, השקת מוצר ואפילו הרמת כוסית, דורשים תכנון מוקדם. הפקת אירוע חברה היא אחד הדברים החשובים לרושם שהחברה יוצרת, בקרב לקוחותיה או עובדיה. על האירוע יש לחשוב כחודשיים עד ארבעה חודשים לפני שהוא יוצא לפועל וכדי שהוא יהיה מושלם צירפנו מספר טיפים חשובים.

  1. בחירת הקונספט

אירועי חברה מפתיעים כל פעם מחדש והצלחתם תלויה בתכנון נכון ובחירת הקונספט המתאים. כבר בשלב הראשון יש לענות על שאלות מהותיות כמו מה מספר המשתתפים שצפויים להיות באירוע, מה הסגנון המתאים ומהן המטרות שלו. בהתאם אפשר לבחור בקונספט יחיד ומיוחד שסביבו יתקבלו כל ההחלטות בהמשך הדרך.

  1. מציאת מקום יוצא דופן

מקום טוב לאירוע יהיה כזה שגם יוכל להכיל את כמות המשתתפים, גם יהיה נוח להגעה (כולל חניה אם המשתתפים מגיעים ברכבים פרטיים), גם תואם את הפעילות הצפויה וגם בטוח ומבוטח. המקום יכול לשנות את האווירה של האירוע וזאת בתנאי שהוא מתאים לו בדיוק.

  1. דאגה לכיבוד

בהפקת אירוע יש לשים את המשתתפים במרכז ולחשוב על כל הפרטים שיהפכו את האירוע לחווייתי מבחינתם. אחד מהם הוא דאגה לכיבוד ושתייה שיהיו זמינים לאורך הפעילות. כמובן, הכיבוד צריך להתאים לאירוע, לסגנון החברה ולאופי הפעילויות שתהיה בו. 

  1. חשיבה על בידור לאורך כל האירוע

יש לחשוב על פעילות בידור שתלווה את האירוע. ממוזיקה שתהיה לאורך כל האירוע ועד למופע מרכזי או כל פעילות אחרת שהמשתתפים עומדים לחוות. יש לדאוג לאיזון בין "זמן פנוי" בו המשתתפים יוכלו פשוט לשוחח ולבלות לבין פעילות מונחית ומסודרת שתעסיק את המשתתפים. 

  1. יצירת הפתעה

הפקת אירוע חברה יכולה להיות מרגשת במיוחד ומומלץ שלא לשתף יותר מדי פרטים ממה שעומד לבוא. מוטיב ההפתעה הופך את החוויה לעוד יותר משמעותית. לאורך ההכנות מומלץ "לזרוק" מדי פעם רמזים לאוויר על מה שעומד להיות, אך לשמור את הפרטים החשובים בסוד. 

הפקת אירוע חברה זה עסק רציני

הפקת האירוע דורשת תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ולשם כך אנחנו עומדים לרשותכם. משלב בחירת הקונספט ועד שיסתיים האירוע, אנחנו נעמוד לרשותכם. המטרה שלנו היא לגרום לכם להרגיש נפלא ולהתנהל באירוע כאחד האורחים.

בתהליך ההפקה נדאג לכל האישורים הנדרשים. נהיה בקשר עם כל נותני השירות וכמובן שנביא רעיונות יוצאי דופן כדי שאתם והמשתתפים תסיימו את היום עם זיכרון שתרצו להיזכר בו שוב ושוב.