הפקות אירועי קיץ

הפקות אירועי קיץ

הקיץ הגיע, הטמפרטורות עולות וזה הזמן להיכנס לאווירה חמה ומהנה. הפקות אירועי קיץ מתבצעות לארגונים, חברות וצוותים. הן יכולות להיות גרנדיוזיות ויכולות להיות קטנות וצנועות. כך או אחרת, הרעיון המרכזי הוא להפתיע את המשתתפים ולהעניק להם חוויה של פעם בחיים.

הפקת אירוע מתחילה בהגדרת המטרה שלו. כבר בשלב הראשון נרצה לדעת מי עומד להשתתף באירוע הקרוב, מהם המאפיינים של המוזמנים, האם הוא מיועד ליום כיף או כאירוע השקה ועוד. כל השאלות הללו ורבות אחרות יעזרו לנו ליצור את המבנה הכללי של האירוע כשלאחר מכן נוכל לרדת לרזולוציה הקטנה ביותר.

מבחירת מקום ועד ניהול האירוע – הכירו את תהליך ההפקה

המושג "הפקות אירועי קיץ" יכול להישמע גדול ומורכב, אך אנחנו הופכים אותו לפשוט וקל. המטרה שלנו היא להסיר מכם את הדאגה לפרטים השונים על ידי ניהול מלא של האירוע.

בחירת המקום הנכון לאירוע

חלק חשוב בהפקה הוא בחירה של המקום. עליו להיות מותאם לכמות המשתתפים, להתאים לפעילויות שעומדות להיות בו וחשוב לא פחות, המקום צריך להיות בטיחותי, עם אפשרות לחיבורי חשמל, מים, חניה ובקיצור, מותאם לאירועים.

בחירת מוטיבים מרכזיים

יש לבחור את המוטיבים המרכזיים שיהיו באירוע. בין היתר אפשר להחליט על פעילות מונחית, תחרויות שיהיו במהלך האירוע, מופע ועוד. ההחלטה אילו מוטיבים יהיו באירוע תתקבל בהתאם לסגנון שלו, למקום וגם למטרות, כלומר מה שתרצו להשיג במהלכו. 

חשיבה על הפרטים הקטנים

הפרטים הקטנים עושים את ההבדל הגדול ומבחינים בין עוד אירוע לכזה שכולם נהנים להיזכר בו. בין היתר יש לחשוב על הכיבוד, על שלטי ההכוונה כך שיהיו ממותגים, אם האירוע מתקיים בחוץ לחשוב על אוורור או לפחות לפתרונות הצללה ואפילו למזכרת שהמשתתפים יוכלו לקחת איתם בסוף האירוע. 

הפקות אירועי קיץ לחברות וארגונים

הקיץ הגיע ואיתו הזמן להשתחרר, ליהנות, לבלות ולחוות את תחושת החופש. חברות וארגונים יכולים להזמין פעילות מהנה לעובדים, לעובדים ולמשפחות וללקוחות. האירוע הקרוב עומד להיות בלתי נשכח והוא הזדמנות נפלאה לתת תחושה של חופש, כמו שחופש צריך להרגיש.

בידיים יוצרות אנחנו מביאים לכל הפקה ניסיון רב, יצירתיות והמון שמחה. האירוע הקרוב יכול להתקיים במקום העבודה, בטבע, על חוף הים או במקום סגור אחר שיבחר. אנחנו מזמינים אתכם לשמוע על מגוון הפעילויות שלנו וכיצד נוכל להפתיע אתכם ואת העובדים או הלקוחות, גם בקיץ הקרוב.