הפעלות לקייטנות קיץ

הפעלות לקייטנות קיץ

הילדים מחכים לקייטנת הקיץ שלהם. זה זמן לשחק עם החברים, להתנסות בשלל חוויות וכל זאת באווירה נינוחה, מהנה ועם המון צחוק וחיוך על הפנים. ההורים מחפשים אחר המקום המושלם שיציע לילדים שלהם את הטוב ביותר. לשם כך יש לבחור הפעלות לקייטנות קיץ שילדים יאהבו וההורים יעריכו.

רעיונות להפעלות בקייטנה

הפעלות בקייטנות הן פעילויות חוץ אשר מכניסות אווירה קצת שונה, נינוחה והתפקיד שלהן הוא לשדרג את שגרת היום. ישנן הפעלות רבות שיכולות להתאים לילדים ובניהן:

  • ריקודים – מוזיקה ותנועה הן הדרכים המושלמות לחוות את החופש הגדול. במסגרת ההפעלה הילדים מתמסרים לקצב וגם לומדים בדרך חווייתית על הגוף שלהם, תנועות חדשות ונהנים מפעילות אקטיבית.
  • יצירה – ישנן שלל הפעלות בתחום היצירה המותאמות לגיל הילדים. כאשר ישנן קבוצות גיל שונות, הפעילות תותאם לכל אחת, כל הילדים יוכלו לחוות את חדוות היצירה וכמובן, לקחת את התוצר הביתה. 
  • בישול – הקיץ הוא זמן להתנסות בחוויות שונות מאלו של בית הספר ואלו לא פחות חשובות או מלמדות. הפעלה המערבת פעילויות בישול, אפיה או הכנת קינוחים, יכולה להיות מושלמת (וטעימה) לקייטנה.
  • משחקי חברה – הפעלות לקייטנות קיץ מחברות בין הילדים והן נותנות לכל אחד ואחת הזדמנות להתבלט, לבוא לידי ביטוי ולגלות חברים חדשים. משחקי החברה מאחדים, מצחיקים ומהנים במיוחד.
  • הצגות – פעילות חיצונית יכולה לשים את הילדים בקדמת הבמה והיא יכולה לתת להם פשוט לשבת, לצפות בהצגה איכותית המותאמת במיוחד לגילם. 

איך לבחור הפעלות לקייטנות קיץ?

הקייטנה אמורה להיות המקום הבטוח, המהנה והמרגש ביותר. הילדים צריכים להגיע בשמחה ולצאת ממנה עם חיוך. ההפעלות אשר יתקיימו במהלך היום יקבעו האם הילדים ימצאו עניין, האם הם "יתפזרו" במחשבות למקומות מרוחקים או האם יהיו מרותקים למה שמתרחש. 

בחירת ההפעלה צריכה להתאים לגיל הקבוצה, למרחב הנוכחי ולנושא הכללי של הקייטנה. יש לבחון כי הפעילות תתאים לילדים בכל הגילאים וכן לבחון שאין כל מגבלה בנוגע למקום וכי אפשר להוציא את התכנון לפועל (למשל, אם מדובר בסדנת בישול ויש צורך בתנור, חשוב לבדוק מראש שיש כזה בנמצא). 

הפעילות, המדריכים והניסיון

בידיים יוצרות אנחנו מתמחים ביצירת הפעלות מרגשות. הניסיון שלנו בהעברת הפעלות לילדים בכל הגילאים מאפשר לנו להתאים עבורכם את הפעילות המושלמת. המדריכים שלנו אוהבים את העבודה וישמחו לרגש את ילדי הקייטנה שלכם ואנחנו, נשמח לענות על כל שאלה ולהיות שם בשבילכם לאורך כל הדרך.