אירועי קדמ והשקות

אירועי קד"מ והשקות בעולם דיגיטלי

העולם שלנו הפך לדיגיטלי והשנה וחצי האחרונות הוכיחו זאת מעל כל ספק. עם זאת, מחוברים ככל שנהיה, אין תחליף למפגש האישי. אירועי קד"מ והשקות מושפעים גם הם מהשינויים הטכנולוגיים ויכולים לשלב היטב בין הישן והטוב לבין החדשנות.

קיום אירועי קד"מ והשקות באופן בטוח

ישנם מספר דברים שחשוב להתייחס אליהם בתכנון והפעלת אירועים. כמות האנשים המגיעה למקום יכולה להשפיע לא רק על האנרגיה ומצב הרוח אלא גם על הבטיחות. היום יותר ויותר חברות בוחרות לקיים אירועים באוויר הבטוח, מה שמאפשר לכולם להיות יחד אך בלי להצטופף. 

אמצעי ניקיון כמו אלכוהול ג'ל ומגבונים יכולים להיות מפוזרים במקומות בולטים לעין והם עצמם יכולים להיות ממותגים והרבה יותר מעניינים. יש שיראו בכך אתגר ויש שיראו את ההזדמנות להיפגש, לצאת החוצה, לבלות ולשדרג את החוויה. 

מייצגים פיזיים לצד פתרונות דיגיטליים

המצלמה היא חלק בלתי נפרד מחיינו וכולנו לוקחים תמונות לאורך היום. מבחינת אירועי קד"מ והשקות ההמלצה היא לא להתעלם מהצורך להיות מחוברים ואף להשתמש בצורך זה לקידום ולשדרוג האירוע. ישנן מספר פעולות שכדאי לחשוב עליהן כמו פרסום האירוע מראש ברשתות החברתיות וכמובן, הודעה באימייל ובאתר החברה.

כדאי להוסיף האשטג# לאירוע ולהציע למשתתפים להעלות תמונות אירוע משלהם בצירוף ההאשטאג. אפשר לנצל את ההזדמנות וליצור מתחמי צילום שונים התואמים את סגנון האירוע ושיעודדו את המשתתפים להצטלם. מתחמים אלו יכולים להיות פתוחים ומעוצבים עם לוגו החברה.

שידור האירוע לאלו שלא יכולים להשתתף

אירועי קד"מ ואירועי השקה מיועדים להציג מוצר, שירות או מקום חדש. המטרה היא להביא למקום את המוזמנים הנכונים ולעודד אותם לקחת חלק במקום. עם זאת, גם אלו שרוצים להגיע יכולים לגלות ברגע האחרון כי מכל סיבה שהיא הם נאלצים לוותר על נוכחותם. 

בימינו כדאי לחשוב כיצד להעביר את האירוע בשידור למוזמנים שלא יכולים להגיע. הדבר כמובן תלוי בסוג האירוע ומטרתו, אך יש לבחון האם נכון להעביר את הפעילות המרכזית באמצעים דיגיטליים כך שכולם ירגישו שותפים. 

תכנון מקצועי של האירוע

אירוע טוב מתחיל בתכנון נכון. המטרה שלנו היא להפוך את החוויה למושלמת, עבורכם ועבור המוזמנים שלכם. אנחנו נסייע לכם בכל הפרטים, הגדולים והקטנים. מאיתור מקום באוויר הפתוח או מתחם סגור, בחירת שחקנים לליווי והצגת המוצר או השירות שלכם, יצירת מייצגים ונהיה נוכחיים באירוע עד שיסתיים בשביעות רצון.