אירועי קונספט ללקוחות פרטים

חוגגים אירוע פרטי מיוחד בקרוב? מחפשים את הקונספט שיהפוך את האירוע חברה שלכם לכזה שהעובדים לא ישכחו? לנו בידיים יוצרות יש מספר טיפים שיעזרו לכם להפיק את האירוע המושלם לפי הצורך שלכם.

טיפים לאירועים פרטיים שמנצחים:

טיפ ראשון

אם מדובר באירוע פרטי כמו חגיגה של יום הולדת לילדים, או כל אירוע משפחתי אחר, אתם יכולים לדלג לטיפ הבא, אם אתם כאן כי אתם מחפשים מידע על הפקת אירוע פרטי לעבודה, הטיפ הבא הוא בשבילכם. הדבר הראשון שאתם חייבים לחשוב עליו בתכנון הפקת האירוע, הוא מה מטרת האירוע. חשיפה לעסק שלכם? הגדלת מכירות? אירוע למען רווחת העובדים? הסיבה שחשוב להבין קודם כל מהי מטרת האירוע, היא רק לאחר שתדעו מה המטרה שלשמה אתם חוגגים את האירוע, תוכלו להתקדם ולבחור את הקונספט שכן יש לו השפעה מכרעת על המטרה הסופית. העיצוב, הרעיון והתוכן משתנים בהתאם למטרות.

טיפ שני

חל גם על אירוע משפחתי וגם על אירוע עסקי. מי הקהל שלכם? ברגע שאתם מכירים את הקהל שלכם, את האורחים והמוזמנים ויודעים מה יניע אותם לפעולה, מה ירגש אותם, יגרום להם להנאה וכדומה, תוכלו להיות ממוקדים יותר בבחירות הקונספט לאירוע הפרטי שלכם. למשל- אם אתם יודעים שהכל שלכם הוא ילדים תוכלו לבחור ברעיון א׳ אבל אם הקהל שלכם הוא אמנם רק ילדים אבל בנות, יהיה נכון יותר לבחור ברעיון ב׳

טיפ שלישי

בחירת הקונספט יכולה להתבצע ב-2 צורות, 1) אתם מביאים את הרעיון והמפיקים מגשימים את החזון שלו 2) ניתן לבחור מתוך רעיונות שכבר בוצעו בעבר ועבדו יפה. בקשו לראות דוגמאות לקונספטים שעבדו, והקפידו לברר למי זה כוון וכיצד הגיבו הקהל ובעלי האירוע.

טיפ רביעי

בחרו במפיקים שאתם רואים שיש ביניכם חיבור בין המטרות והחזון שלכם לבין ההבנה שלהם ורמת השירות שלהם בפועל. ספק טוב הוא כזה שידע לשחרר אתכם להתפנות לדברים אחרים ויוכל להוציא את התכנית שלכם לפועל.