אירועים עסקיים עם ידיים יוצרות

לא פעם נוצר פער בין מטרות העסק לאירוע העסקי שהוקם בפועל. תחת התחום של אירועים עסקיים יש לא מעט קטגוריות שונות ומטרות שונות שרק דרך תכנון נכון והפקה נכונה אפשר למעשה לעמוד ביעדי האירוע.

אירוע עסקי יכול להיות מוכוון פאן וכיף לעובדים ולבני משפחותיהם או מהצד השני אירוע עסקי יכול להיות כזה שנועד לעודד מכירות. לכן, חשוב מאוד להבין קודם כל מהי מטרת העל של האירוע העסקי.

הרי ברור לכולנו שחשוב מאוד שהקהל יהנה, אך אם הקהל נהנה אבל אינו עומד במטרה העסקית שלשמה נוצר האירוע, למארגנים נשאר טעם חמצמץ. לכן, קודם כל כאשר מתכננים אירוע שכזה, צריך להבין מה מטרתו ולמי הוא מיועד.

לאחר שסיימנו לאפיין את האירוע, הדבר הבא שנתמקד בו הוא בחירת הקונספט, הרעיון והביצוע.

לנו בידיים יוצרות, יש לא מעט רעיונות לאירועים עסקיים מוצלחים שכבר בוצעו בעבר וכמובן אין ספור אפשריות ליצירת קונספט שיותאם אישי בדיוק לצרכים שלכם.

דוגמאות לאירועים עסקיים שאתם יכולים לעשות אצלכם במשרד-

במידה ומדובר באירוע עסקי לעובדי החברה, קונספט של חוף ים אצלכם במשרד יכול להיות מרגש, מהנה, מחבר ובעיקר כזה שכולם נהנים בו. ילדי העובדים מכירים ילדים נוספים והעובדים עצמם זוכים לערך גדול מהחברה, דרך אירוע שעומד בדיוק בצורך שלהם.

מסיבת פול מון-

סביר להניח שלפחות חלק מהעובדים שלכם לקחו בעבר במסיבות הפול מון המפורסמות בתאילנד. אנו בידיים יוצרות יודעים כיצד להביא את המסיבות הקסומות ולהתאים אותם לאופי העובדים והמיקום שלכם. אז נכון, אין באקטים עמוסים בוודקה, אבל האווירה עצמה מורגשת היטב והעובדים נהנים מכל רגע.

אירועים מהאגדות-

קונספט מלהיב בו העובדים מתחפשים, התפאורה מעניקה תחושה של סיפור מהאגדות, משחקים, פעילויות ואלמנטים נוספים כאילו נלקחו ישר מהספרים שכולנו גדלנו עליהם, הופכים את האירוע העסקי לחוויה שהעובדים לא ישכחו הרבה זמן.

זכרו, קודם כל הבינו את מטרת האירוע והקהל. לאחר מכן, גבשו את הקונספט, ותיהנו מכל רגע בו עובדי החברה מחזקים את הקשר שלהם למותג שלכם.