איך לבנות קייטנה מוצלחת

הגיע הקיץ ולילדים אין מסגרות .

80% מהזמן הילדים מול מסך, הולכים לישון מאוחר וקמים בצהריים, בעצם הופכים את הבוקר לילה,

משגעים את ההורים וההורים משתגעים.

 

זה המקום שאנחנו בחברת ידיים יוצרות נכנסים לפעולה !

קייטנות לילדי העובדים זה המומחיות שלנו !

מנהלת רווחה מתקשרת ומבקשת לסגור אתנו קייטנה בשבועיים אחרונים של אוגוסט לילדי העובדים.

אבל כמו כל דבר בחיים שום דבר לא הולך פשוט.

הבעיות רק מתחילות, ההורים מתלהבים  אך לא כל הילדים רוצים לבוא לקייטנה במשרדים של אמא ואבא, זה לא כייף, זה משעמם, זה פדיחה, מה יש לנו לעשות שם ועוד ועוד…

חשוב לציין ש"הפדיחה" לבוא לקייטנה מתחילה כבר מגיל 8-9 ,

שהילדים מגיעים סוף סוף לקייטנה הם מאוד מרוצים !

אחד הדברים החשובים ביותר בקייטנה זה ליצור עניין בקייטנה ולהביא אטרקציות מענייניות .

חשוב ללכת על טרנד  הכי חזק ברשת.

בסופו של דבר הלקוח שלנו זה הילדים

ובמידה והילדים לא יהנו בקייטנה אז בשנה הבאה לא נפיק לאותו חברה את הקייטנה.

התכנים בקייטנה חייבים להיות מותאמים לפי גיל הילדים.

כוכבי ילדים או כוכבי רשת הם אטרקציה שיכולה להכפיל את כמות הילדים בקייטנה.

לדוגמא: הופעה ייחודית בתחם הקייטנה של הכוכבים הגדולים טיילור ובן זיני.

אפשר להביא את ליאון ויואב מתוכנית הטלוויזיה DIY ולעשות יום שכולו DIY.

הילדים עפים על אנשים מפורסמים.

נכון, תקציב: עלות מפורסמים עולה הרבה כסף וזה יוכל לגרום לנו להפסיד במקום להרוויח בקייטנה.

אז איך עושים זאת ? איך בכל אופן גורמים שהקייטנה שלנו תיהיה עם הטרנד הכי חזק ? ויהיה לנו הרבה נרשמים לקייטנה.

 

מספר רעיונות:

אפשר לפנות למנהלי השיווק של המפורסמים ולבקש מהם שיעשו סטורי ברשת לאותו קייטנה.

או להראות לילדים תוכנית טלוויזיה של ליאון ויואב לעשות עם הילדים  סדנא DIY שליאון ויואב הציגו בתוכנית

אחת הסדנאות הכי נחשבות : חד קרן , סליים.

אפשר לעשות יום קריוקי או יום ריקוד עם הזמרים והרקדנים הכי נחשבים ברשת .

במהלך הקייטנה חשוב מאוד להלהיב את הילדים באטרקציות המיוחדות שאנחנו מביאים.

כייף שכולו הפתעות !