הפקת אירועי קדמ

הפקת אירועי קד"מ מוצלחים – לפני, במהלך ואחרי

לכל אירוע ישנו מחזור חיים אשר כולל את כל מה שמתרחש לפני תחילתו, כל מה שקורה במהלכו ומה שנשאר כשהוא מסתיים. הפקת אירועי קד"מ מוצלחים הם תוצאה של התנהלות נכונה והבנת החשיבות של מה שקורה לפני, במהלך ואחרי האירוע.

אירועים אשר מקדמים מוצר או שירות צריכים להיות ממוקדים, להגיע לקהל הנכון ולהתבצע ללא רבב. גם לאחר שהם מסתיימים חשוב לנצל את הפעולות שכבר בוצעו באופן שיסייע לקדם את המותג. כיצד נכון לעשות זאת? על כך בכתבה.

הרגעים שלפני הפקת אירועי קד"מ

אירוע קד"מ מתחיל כחודשיים עד שלושה חודשים לפני שהוא מתרחש. ברגע שעולה הרצון לקיים את האירוע יש להכין רשימת משימות, למצוא את נותני השירות המתאימים, לחתום על חוזים ולהזמין את האנשים המיועדים להגיע לאירוע. כל פרט חשוב. יש לבדוק כי המקום מתאים למספר המוזמנים ולסוג האירוע המבוקש. 

יש לוודא כי כל מי שצריך לדעת על האירוע יידע על כך ויוכל להגיע (כמובן, בהתאם למגבלות). יש לבדוק כי המקום הנבחר מציע נוחות מקסימלית, מחניה ועד שהות לאורך כל האירוע. כמו כן, חשוב לקבוע מה יהיה במרכז האירוע ולהזמין אם צריך שחקנים ומייצגים שיובילו אותו. מרגע ההגעה, לאורך הכיבוד, השהות והמזכרת שבסוף, יש לתכנן בקפידה את החוויה אותה יעברו המשתתפים.

ניהול נכון של אירועי קד"מ

האירוע הוא הרבה יותר מאשר מפגש של מספר אנשים. אל המקום יכולים להגיע עשרות, מאות ולעתים אפילו אלפי אנשים. כולם צריכים לדעת למה לצפות, להבין לאיזה סוג של אירוע הם הגיעו ומישהו צריך לנהל את כל נותני השירות.

חשוב שיהיו שלטים במקום שיכוונו את המוזמנים אל האירוע ובתוכו. הכיבוד צריך להיות מוגש לאורך האירוע בדיוק על פי המתוכנן ויש להקפיד שכולם ידעו לתת את תשומת הלב לפעילות המרכזית. בין אם מדובר על מופע סטנד אפ, מופע מוזיקלי, פעילות בהשתתפות המוזמנים או כל דבר אחר, הכל צריך להתנהל בדיוק על פי התוכנית ובזמן הנכון. 

מינוף לאחר סיום האירוע

התמונות שנלקחו במהלך האירוע יכולות להמשיך לשמש את המותג הרבה לאחר שהוא הסתיים. כמו כן, אפשר לעודד את המשתתפים לפעולות נוספות בסיום, אך רק אם האירוע התקיים בצורה הטובה ביותר. יש להשתמש ברשתות החברתיות ובאתר המותג ולמנף את תוצאות האירוע. 

אנחנו עומדים לרשותכם לאורך כל הדרך, מהחשיבה הראשונית בנוגע לאירוע ועד לאחר שהסתיים. נשמח לארגן, למצוא את המקום הנכון, את השחקנים ונותני השירות הטובים ביותר ולדאוג שלאורך כל הדרך הכל יתנהל על הצד הטוב ביותר.