לא שמעתם ? קרבות האבירים חזרו

אתם מחפשים ארועי קונספט, באמת מיוחדים? אנחנו ב "ידיים יוצרות", לשרותכם.

רק מי שמקצועי, שיש לו ראש יצירתי ומקשיב ללקוח שלו, מסוגל להגיע לתוצאות כמו שלנו. כדי שאתם תהנו, תתלהבו ותתפעלו, אנחנו ב"ידיים יוצרות", עובדים קשה, מקפידים על כל פרט, ולוא הקטן ביותר.

הגיוון שלנו, הוא אינסופי, כמו שהדמיון הוא אינסופי, ולכן, אנחנו מסוגלים להציע ארועי קונספט וכל ארוע אחר, לכל גיל,  לחברות הייטק, עיריות, ותוכן לקייטנות. אנחנו עורכים ימי הולדת מיוחדים ומסיבות סוף שנה וגם, סדנאות מסוגים שונים.

בניית ארוע קונספט, מורכב מעשרות פרטים, גדולים כקטנים. לבחירת מקום הארוע, יש משקל רב בהצלחתו. כל פרט ופרט, חייב להתאים אחד לשני.

אם מדובר בארוע, כמו קרבות האבירים, צריך לבחור צוות שחקנים, שיידע להכנס בצורה מיטבית לתפקיד. לבחירת  הציוד, החל מחרבות גדולות, עיצוב התלבושות, איפור, לכל זה, יש משקל מכריע. ויש את התפאורה, שלה תפקיד חשוב, המוסיקה שיוצרת את האווירה המתאימה. הקייטרינג, עם מנות וכלי הגשה מותאמים, מפות השולחן, המפיות, התאורה, הכל מתאים ומשתלב. כך, אנחנו מחזירים אתכם, במנהרת הזמן, לתקופת האבירים.

וזו רק דוגמא אחת. כי אנחנו מתכננים בקפידה ומבצעים כל ארוע קונספט, שאנחנו לוקחים על עצמנו. אנחנו מתמחים בכל ארוע, קטן כגדול, בכל סוג של הפעלה וסדנא,

אנחנו מקפידים על מקצועיות ומצויינות. בכל מה שזז אצלנו, יש צבע, מוסיקה, אווירה מיוחדת. הכל דינמי, זורם, קולח ושמח.

מה סוד היחוד שלנו? שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא, עם כל לקוח, שומעים בקפידה את רצונותיו ומשתפים אותו בשלבי ההפקה. כי חשוב לנו לקוח מרוצה,שיחזור שוב ושוב וימליץ עלינו לידידיו.

אם יש לכם ארוע, שתפו אותנו. נשמח לצרף אתכם כידידינו החדשים. ניפגש בשמחות שלכם. השמחות שלכם, הם המקצוע שלנו, כי אנחנו "ידיים יוצרות"